Автотранспортне обслуговування туристів та організація подорожей автотранспортом.
Автомобільні перевезення на міжнародних маршрутах повинні відповідати вимогам міжнародних стандартів. Достоїнствами автотранспорту є його мобільність, доступність, порівняно не високі тарифи, можливість транспортування багажу, можливість зупинок на шляху проходження, широкий огляд, невисокі витрати. Невід'ємною частиною є паспорт маршруту або картка транспортного туристського маршруту, узгоджений з перевізником. У паспорті (картці) транспортного маршруту вказуються: тип маршруту (лінійний, кільцевий, радіальний, комплексний); карта-схема маршруту з прив'язкою до населених пунктів або вуличної мережі; графік руху по маршруту; позначення зупинок, місць ночівлі; дислокація місць технічної допомоги; заправні станції; пункти харчування під час перевезення; пункти медичної допомоги; розташування постів ДАІ, дорожньо-експлуатаційних служб; тривалість маршруту в годинах, календарних днях, стан дорожнього покриття, кількість туристів на маршруті і ін Чинний маршрут вимагає перевірки стану через кожні два роки . Паспорт маршруту складається з ряду формулярів, які наведені в «Інструкції з паспортизації маршрутів». Паспорт є невід'ємною частиною технології транспортного обслуговування і необхідним документів по сертифікації маршруту, при розборі та аналізі причин дорожньо-транспортних пригод. Етапи розробки транспортного маршруту: 1. дослідження туристських ресурсів по запропонованій трасі маршруту; 2. виявлення обмежень по споживанню туристичних ресурсів; 3. маркетинг ринку на туристські послуги по даній трасі маршруту; 5. визначення типу маршруту; 6. побудова ескізної моделі маршруту; визначення категорії доріг і їх стан; 7. побудова траси маршруту; 8. прив'язка маршруту до пунктів життєзабезпечення; 9. розробка системи безпеки на маршруті; 10. розробка карти швидкостей маршруту; 11. розробка паспорта маршруту; 12. узгодження паспорта з відповідними службами; 13. пробна обкатка маршруту без пасажирів; 14. внесення змін у схему маршруту після обкатки; 15. затвердження паспорта маршруту. При укладанні договору з автотранспортним підприємством туроператору необхідно з'ясувати наявність у нього ліцензії на право перевізної діяльності, на якій території вона діє.
Автомобільні перевезення на міжнародних маршрутах повинні відповідати вимогам міжнародних стандартів. Достоїнствами автотранспорту є його мобільність, доступність, порівняно не високі тарифи, можливість транспортування багажу, можливість зупинок на шляху проходження, широкий огляд, невисокі витрати. Невід'ємною частиною є паспорт маршруту або картка транспортного туристського маршруту, узгоджений з перевізником. У паспорті (картці) транспортного маршруту вказуються: тип маршруту (лінійний, кільцевий, радіальний, комплексний); карта-схема маршруту з прив'язкою до населених пунктів або вуличної мережі; графік руху по маршруту; позначення зупинок, місць ночівлі; дислокація місць технічної допомоги; заправні станції; пункти харчування під час перевезення; пункти медичної допомоги; розташування постів ДАІ, дорожньо-експлуатаційних служб; тривалість маршруту в годинах, календарних днях, стан дорожнього покриття, кількість туристів на маршруті і ін Чинний маршрут вимагає перевірки стану через кожні два роки . Паспорт маршруту складається з ряду формулярів, які наведені в «Інструкції з паспортизації маршрутів». Паспорт є невід'ємною частиною технології транспортного обслуговування і необхідним документів по сертифікації маршруту, при розборі та аналізі причин дорожньо-транспортних пригод. Етапи розробки транспортного маршруту: 1. дослідження туристських ресурсів по запропонованій трасі маршруту; 2. виявлення обмежень по споживанню туристичних ресурсів; 3. маркетинг ринку на туристські послуги по даній трасі маршруту; 5. визначення типу маршруту; 6. побудова ескізної моделі маршруту; визначення категорії доріг і їх стан; 7. побудова траси маршруту; 8. прив'язка маршруту до пунктів життєзабезпечення; 9. розробка системи безпеки на маршруті; 10. розробка карти швидкостей маршруту; 11. розробка паспорта маршруту; 12. узгодження паспорта з відповідними службами; 13. пробна обкатка маршруту без пасажирів; 14. внесення змін у схему маршруту після обкатки; 15. затвердження паспорта маршруту. При укладанні договору з автотранспортним підприємством туроператору необхідно з'ясувати наявність у нього ліцензії на право перевізної діяльності, на якій території вона діє.