Приветствую Вас, Гость
Маркетингові дослідження – це процес збору, обробки та аналізу даних з метою зменшення невизначеності при прийнятті маркетингових рішень.Маркетинговими дослідженнями займаються самостійно в основному великі фірми, які можуть дозволити собі мати спеціальний підрозділ. Менші фірми, як свідчить практика, звертаються із замовленням провести таке дослідження до спеціалізованої організації. Головні напрямки маркетингових досліджень в туризмі:дослідження внутрішнього потенціалу підприємства;аналіз частки ринку;вивченняхарактеристикринку;аналіз продаж;вивчення тенденцій ділової активності;пошук потенційних споживачів;прогнозування довгострокових тенденцій розвитку ринку;вивчення діяльності конкурентів;вивчення туристичних продуктів;аналіз степені задоволеності споживачів послугами фірми.Маркетингові дослідження поділяють на 3 типи:попередні – збирається попередня інформація, на основі якої формулюється гіпотеза.Гіпотеза – це наукове припущення.описові – дається констатація певних фактів;аналітичні – перевірка гіпотез про причинно-наслідкові зв’язки.Винятково важливу роль виконують маркетингові дослідження при проведенні ситуаційного аналізу. Ситуаційний аналіз – це процес виявлення ринкових можливостей туристичного підприємства, заснований на результатах маркетингових досліджень. Таким чином, маркетингові дослідження – це функція, яка через інформацію пов’язує туристичне підприємство з ринками, споживачами, конкурентами та іншими елементами його середовища.