Характеристика організації постачання підприємств громадського харчування. Раціональна організація постачання підприємств громадського харчування сировиною, напівфабрикатами, продуктами та матеріально-технічними засобами є найважливішою передумовою ефективної і ритмічної роботи виробництва.
Види постачання: продовольче і матеріально-технічне.
До організації продовольчого постачання підприємств громадського харчування пред'являються наступні вимоги: • забезпечення широкого асортименту товарів у достатній кількості та належної якості протягом року; • своєчасність і ритмічність завозу товарів при дотриманні графіка заводу • скорочення звенності просуванні товарів; • оптимальний вибір постачальників і своєчасне укладання з ними договорів на постачання товарів. - оптові бази: • оптові бази і холодильники, що забезпечують м'ясом, маслом, рибними та гастрономічними продуктами; • оптові бази, що забезпечують бакалійної продукцією; • оптові плодоовочеві бази. У якості посередників між виробником і споживачем можуть виступати брокери, торгові агенти. Приступаючи до роботи по формулюванню умов договору поставок, не можна допускати двозначності, нечіткості фраз. Потрібно точно окреслити предмет договору, додаткові умови договору. Договори бувають як двосторонні та багатосторонні і. При виборі постачальників необхідно враховувати віддаленість постачальника від споживача, терміни виконання замовлень, організацію управління якістю у постачальника, фінансове становище і кредитоспроможність постачальника. Для забезпечення безперебійної роботи виробництв та реалізації продукції в достатньому асортименті з урахуванням попиту споживачів необхідні товарні запаси.
Види постачання: продовольче і матеріально-технічне.
До організації продовольчого постачання підприємств громадського харчування пред'являються наступні вимоги: • забезпечення широкого асортименту товарів у достатній кількості та належної якості протягом року; • своєчасність і ритмічність завозу товарів при дотриманні графіка заводу • скорочення звенності просуванні товарів; • оптимальний вибір постачальників і своєчасне укладання з ними договорів на постачання товарів. - оптові бази: • оптові бази і холодильники, що забезпечують м'ясом, маслом, рибними та гастрономічними продуктами; • оптові бази, що забезпечують бакалійної продукцією; • оптові плодоовочеві бази. У якості посередників між виробником і споживачем можуть виступати брокери, торгові агенти. Приступаючи до роботи по формулюванню умов договору поставок, не можна допускати двозначності, нечіткості фраз. Потрібно точно окреслити предмет договору, додаткові умови договору. Договори бувають як двосторонні та багатосторонні і. При виборі постачальників необхідно враховувати віддаленість постачальника від споживача, терміни виконання замовлень, організацію управління якістю у постачальника, фінансове становище і кредитоспроможність постачальника. Для забезпечення безперебійної роботи виробництв та реалізації продукції в достатньому асортименті з урахуванням попиту споживачів необхідні товарні запаси.