Бронювання місць у готелях. Види комп’ютерних систем бронювання
Бронювання - попереднє замовлення місць, номерів.
Виконавець має право укласти договір на бронювання місць у готелі шляхом складання документа, підписаного двома сторонами, а також шляхом прийняття заявки на бронювання за допомогою поштового, телефонного та іншого зв'язку, що дозволяє вірогідно встановити, що заявка виходить від споживача. У разі запізнення споживача з нього стягується, крім плати за бронювання, також плата за фактичний простій номера (місця в номері), але не більше ніж на добу бронь анулюється. У разі відмови споживача оплатити броню: його розміщення у готелі проводиться у порядку загальної черги. Розмір оплати за броню встановлює готель. Він залежить від частоти заїздів груп та кількості туристів в групі. В середньому розмір оплати за бронь становить для індивідуальних туристів - 50% від тарифу для груп туристів - 25, 30, 35%.
Після отримання заявки на бронювання готель повинен вислати підтвердження або відмову в броні. Іноді заявки ставляться на лист очікування, а остаточна відповідь дається протягом встановленого терміну.
Заявка на бронювання повинна містити такі відомості: П. І. Б. клієнта, термін проживання, категорія та кількість номерів, місць. Підтверджене резервування - резервування, підтверджене спеціальним повідомленням від готелю.
Номер чекає гостя до 18 годин в день заїзду, далі в разі не прибуття він передається у вільний продаж через службу прийому і розміщення.
Гарантоване резервування - резервування зі спеціальним підтвердженням готелю про те, що він гарантує клієнтові отримання замовленого ним номера, навіть у разі запізнення, тому що клієнт повідомляє готелю номер своєї кредитної картки.
Готелі, включені в комп'ютерні системи бронювання стягують плату за бронювання з гостя, а, навпаки, самі оплачують кожну процедуру у розмірі від 7 до 15 доларів.
Види КСБ: 1. Розподільні мережі турагенств - інформація про тури, готелях, прокаті автомобілів, торгівлі сувенірами і т.д. 2. Комп'ютерні мережі резервування готельних номерів: 2.1. Національні КСБ 2.2. Корпораціонние КСБ (належать готельним компаніям)
3. Глобальні комп'ютерні мережі .Створені найбільшими авіакомпаніями з метою резервування авіаквитків. Але, оскільки в них залишилися вільні потужності, то їх заповнили інформацією про туроператорів, турагентів, готелях та ін Найбільш відомими КСБ є Аmadens, Аppolo, Abacus, Galileo, Worldspan, Fidelio Hotel Bank. При включенні готелю в КСБ прибутковість номерного фонду підвищується в 7 - 8 разів.
Як відомо, туристський продукт являє собою комплекс різноманітних послуг мандрівникові, і турфірма-реалізатор є лише однією з ланок ланцюжка великий партнерів по організації туру. Швидкість інформації, оперативний зв'язок між ними набуває першорядного значення, тому ІТ та КСБ в туризмі відводиться величезна роль.
Системи бронювання авіаквитків стали з'являтися за кордоном в кінці 50-х років. На початку 90-х почалося великомасштабне впровадження електронних технологій у готельне господарство, трохи пізніше - в туристські фірми. В останні роки комп'ютерні системи бронювання у зв'язку із зростанням масштабів застосування отримали нову назву - Глобальні системи резервування. Існує 3 основні шляхи брон-я:1. INTERNET ≈ 30% продажу. Схема бронюю-я ідентична продажу гот-х послуг. Доступність. • Проведення рекламних кампаній. • Проведення маркетингових досліджень. • Можливість самостійного формування туру. • країнознавча інформація. • Створення віртуальної подорожі. • Можливість непідтвердженого бронювання. 2. GDS ≈ 40-60% (GlobalDistributionSystem). призначена для проф-х ТА і вимагає навчання персоналу (min 5 днів). Існує «золота четвірка GDS»: Amadeus / SystemOne, Galileo / Apollo, Sabre / Fantasia ,World / Span / Abacus.(30 млн квитків,готмісць щорічно)
Бронювання - попереднє замовлення місць, номерів.
Виконавець має право укласти договір на бронювання місць у готелі шляхом складання документа, підписаного двома сторонами, а також шляхом прийняття заявки на бронювання за допомогою поштового, телефонного та іншого зв'язку, що дозволяє вірогідно встановити, що заявка виходить від споживача. У разі запізнення споживача з нього стягується, крім плати за бронювання, також плата за фактичний простій номера (місця в номері), але не більше ніж на добу бронь анулюється. У разі відмови споживача оплатити броню: його розміщення у готелі проводиться у порядку загальної черги. Розмір оплати за броню встановлює готель. Він залежить від частоти заїздів груп та кількості туристів в групі. В середньому розмір оплати за бронь становить для індивідуальних туристів - 50% від тарифу для груп туристів - 25, 30, 35%.
Після отримання заявки на бронювання готель повинен вислати підтвердження або відмову в броні. Іноді заявки ставляться на лист очікування, а остаточна відповідь дається протягом встановленого терміну.
Заявка на бронювання повинна містити такі відомості: П. І. Б. клієнта, термін проживання, категорія та кількість номерів, місць. Підтверджене резервування - резервування, підтверджене спеціальним повідомленням від готелю.
Номер чекає гостя до 18 годин в день заїзду, далі в разі не прибуття він передається у вільний продаж через службу прийому і розміщення.
Гарантоване резервування - резервування зі спеціальним підтвердженням готелю про те, що він гарантує клієнтові отримання замовленого ним номера, навіть у разі запізнення, тому що клієнт повідомляє готелю номер своєї кредитної картки.
Готелі, включені в комп'ютерні системи бронювання стягують плату за бронювання з гостя, а, навпаки, самі оплачують кожну процедуру у розмірі від 7 до 15 доларів.
Види КСБ: 1. Розподільні мережі турагенств - інформація про тури, готелях, прокаті автомобілів, торгівлі сувенірами і т.д. 2. Комп'ютерні мережі резервування готельних номерів: 2.1. Національні КСБ 2.2. Корпораціонние КСБ (належать готельним компаніям)
3. Глобальні комп'ютерні мережі .Створені найбільшими авіакомпаніями з метою резервування авіаквитків. Але, оскільки в них залишилися вільні потужності, то їх заповнили інформацією про туроператорів, турагентів, готелях та ін Найбільш відомими КСБ є Аmadens, Аppolo, Abacus, Galileo, Worldspan, Fidelio Hotel Bank. При включенні готелю в КСБ прибутковість номерного фонду підвищується в 7 - 8 разів.
Як відомо, туристський продукт являє собою комплекс різноманітних послуг мандрівникові, і турфірма-реалізатор є лише однією з ланок ланцюжка великий партнерів по організації туру. Швидкість інформації, оперативний зв'язок між ними набуває першорядного значення, тому ІТ та КСБ в туризмі відводиться величезна роль.
Системи бронювання авіаквитків стали з'являтися за кордоном в кінці 50-х років. На початку 90-х почалося великомасштабне впровадження електронних технологій у готельне господарство, трохи пізніше - в туристські фірми. В останні роки комп'ютерні системи бронювання у зв'язку із зростанням масштабів застосування отримали нову назву - Глобальні системи резервування. Існує 3 основні шляхи брон-я:1. INTERNET ≈ 30% продажу. Схема бронюю-я ідентична продажу гот-х послуг. Доступність. • Проведення рекламних кампаній. • Проведення маркетингових досліджень. • Можливість самостійного формування туру. • країнознавча інформація. • Створення віртуальної подорожі. • Можливість непідтвердженого бронювання. 2. GDS ≈ 40-60% (GlobalDistributionSystem). призначена для проф-х ТА і вимагає навчання персоналу (min 5 днів). Існує «золота четвірка GDS»: Amadeus / SystemOne, Galileo / Apollo, Sabre / Fantasia ,World / Span / Abacus.(30 млн квитків,готмісць щорічно)