Приветствую Вас, Гость
Життєвий цикл туристичного продукту
Життєвий цикл туристичного продукту і пов’язані з ним фази продуктової політики майже не відрізняються від продуктової політики на ринку товарів.
фази життєвого циклу:Фаза впровадження;Фаза розвитку;
Фаза зрілості;Фаза старіння.фаза впровадження- новизна вражень, але відсутність мережі додаткових послуг. Такий продукт призначений для людей, яким набридли шумні переповнені курорти і які не примхливі до можливих незручностей.Фаза розвитку- наповнення об’єктами інфраструктури – ресторани, дискотеки, казино, інші розважальні та культурні заклади сприяють і вимагають удосконалення умов проживання, якості харчування. Фаза зрілості-рекламні кампанії, приватна інформація сприяють припливу щораз більшої кількості туристів. Потенційні можливості туристичної місцевості використовуються максимально.Головною передумовою фази старіння є зменшення туристичних прибуттів. Подальша пропозиція туристичного продукту починає приносити споживачам більше роздратування, ніж користі. Це вимагає повного оновлення структури туристичного продукту.фази життєвого циклу тур. продукту залежить від:
природні особливості території;можливості залучення капіталів;структура туристичного руху;мода.. Від особливостей фази життєвого циклу туристичного продукту у значній мірі залежить вибір каналів його розповсюдження.