Поняття, мета курорту і фактори, що впливають на його розвиток
Курорт – освоєна і така, що використ в лікув-профілакт цілях природна територія, що особливо охороняється і має в своєму розпорядженні природні лікув ресурси і необхідні для їх експлуатації будівлі і споруди, включаючи об’єкти інфраструктури.
Основна мета курортів – обслуговування людей, які прагнуть до відпочинку і відновлення здоров’я. Відповідно, популярними місцями розміщення курортів завжди були і залишаються пляжі, гори, озера, а також території, що надають можливості для відпочинку і лікування в природ клімат і природних умовах, а також занять спортом.
Основна концепція курортів: вони пропон оточуюче середовище і рекреац послуги, які можуть бути сумісні з отриманням задовол від відпочинку. Тому рекреаційні можливості, пропоновані курортами (в основному заруб) звичайно різноманітні і високої якості.
Роз-ку курорту сприяють 3 осн чинники: репутація; об’єкти інтересу; умови для відновлення здоров’я і занять спортом.
Курорти розташовуються в природних місцевостях, що характеризуються кращими рекреаційними ресурсами, розвиненою інфраструктурою і матеріальною базою туризму, що представляє значний сегмент туристського ринку.
Курорт – освоєна і така, що використ в лікув-профілакт цілях природна територія, що особливо охороняється і має в своєму розпорядженні природні лікув ресурси і необхідні для їх експлуатації будівлі і споруди, включаючи об’єкти інфраструктури.
Основна мета курортів – обслуговування людей, які прагнуть до відпочинку і відновлення здоров’я. Відповідно, популярними місцями розміщення курортів завжди були і залишаються пляжі, гори, озера, а також території, що надають можливості для відпочинку і лікування в природ клімат і природних умовах, а також занять спортом.
Основна концепція курортів: вони пропон оточуюче середовище і рекреац послуги, які можуть бути сумісні з отриманням задовол від відпочинку. Тому рекреаційні можливості, пропоновані курортами (в основному заруб) звичайно різноманітні і високої якості.
Роз-ку курорту сприяють 3 осн чинники: репутація; об’єкти інтересу; умови для відновлення здоров’я і занять спортом.
Курорти розташовуються в природних місцевостях, що характеризуються кращими рекреаційними ресурсами, розвиненою інфраструктурою і матеріальною базою туризму, що представляє значний сегмент туристського ринку.