Організація технологічного процесу сервісного обслуговування
Сервісна діяльність це особливий вид діяльності, який направлений на задоволення потреб клієнта шляхом надання послуги. Види сервісної діяльності: технічний, технологічний, інформаційно-комунікативний; транспортний; гуманітарний. Методи сервісної діяльності: 1.Загальні (системний підхід, діалектичний, об'єктивного підходу; 2. Специфічні: приватні, експлуатаційно-технологічної діяльності, виробничо-управлінські, проектно-конструкторські, науково-дослідні, експеримент-спостереження, системний аналіз.
. Сервісна діяльність в туризмі - професійна діяльність працівників сфери туризму, спрямована на задоволення споживчого попиту в туристських послугах, пов'язаних з прямими туристськими цілями (трансфер, проживання, харчування, екскурсійне обслуговування).
Сервісне обслуговування - сукупність різних дій і функцій всіх підсистем підприємств, що забезпечують зв'язок «підприємство - споживач». У розрізі кожного матеріального та інформаційного блоку за показниками номенклатури, якості, кількості, ціни, місця і часу поставляється продукту у відповідності з вимогами ринку. Широкий діапазон запитів споживачів, які носять не економічний характер, визначає сервісну діяльність як культурний феномен, тому що споживання продукту соціально-культурного сервісу формує ціннісні орієнтації особистості, духовність, чуттєвість. Всі перераховані підходи та аспекти в розумінні сервісної діяльності дозволяють представити її як складний об'єкт наукового міждисциплінарного аналізу.
Сервісна діяльність це особливий вид діяльності, який направлений на задоволення потреб клієнта шляхом надання послуги. Види сервісної діяльності: технічний, технологічний, інформаційно-комунікативний; транспортний; гуманітарний. Методи сервісної діяльності: 1.Загальні (системний підхід, діалектичний, об'єктивного підходу; 2. Специфічні: приватні, експлуатаційно-технологічної діяльності, виробничо-управлінські, проектно-конструкторські, науково-дослідні, експеримент-спостереження, системний аналіз.
. Сервісна діяльність в туризмі - професійна діяльність працівників сфери туризму, спрямована на задоволення споживчого попиту в туристських послугах, пов'язаних з прямими туристськими цілями (трансфер, проживання, харчування, екскурсійне обслуговування).
Сервісне обслуговування - сукупність різних дій і функцій всіх підсистем підприємств, що забезпечують зв'язок «підприємство - споживач». У розрізі кожного матеріального та інформаційного блоку за показниками номенклатури, якості, кількості, ціни, місця і часу поставляється продукту у відповідності з вимогами ринку. Широкий діапазон запитів споживачів, які носять не економічний характер, визначає сервісну діяльність як культурний феномен, тому що споживання продукту соціально-культурного сервісу формує ціннісні орієнтації особистості, духовність, чуттєвість. Всі перераховані підходи та аспекти в розумінні сервісної діяльності дозволяють представити її як складний об'єкт наукового міждисциплінарного аналізу.