Приветствую Вас, Гость
Сутність маркетингу у готельному, курортному і туристичному сервісі.
 Головною причиною виділення туристичного маркетингу став бурхливий розвиток туризму, який у багатьох країнах світу став важливою галуззю народного господарства, а в деяких – і головним джерелом доходів.
Курортний, готельний та туристичний бізнес мають свою специфіку, яка відрізняє їх не лише від торгівлі товарами, але й послугами. До того ж, в туризмі поєднується торгівля товарів та послуг. Маркетинг – це не лише реклама чи розробка якоїсь послуги, це система, яка об’єднує функції і прийоми маркетингу на постійній основі. Згідно поділу ВТО маркетинг туризму покликаний виконувати функції встановлення контактів з клієнтами; розвитку; контролю. Встановлення контакту передбачає переконання клієнта в тому, що передбачуване місце відпочинку і наявний там сервіс, визначні місця та все інше відповідають його запитам. Розвиток передбачає проектування нововведень, нових послуг і продуктів, які зможуть забезпечити нові можливості для збуту, а також повніше задовільнити потреби туристів. Контроль передбачає аналіз результатів діяльності по просуванню послуг на туристичний ринок і перевірку того, наскільки ці результати відображають використання можливостей туристичної фірми. Принципами туристичного маркетингу у туризмі є: Орієнтація на ефективне вирішення проблем споживачів. Націленість на конкретний комерційний результат Комплексний підхід до досягнення поставлених цілей Максимальне врахування умов і вимог ринку з одночасним впливом на нього. Підприємливість та активність.