Класифікаця і технологічні схеми харчування туристів. Харчування - природна потреба будь-якої людини. Крім звичайної і невід'ємною потреби, харчування в туризмі розглядається і як важливий елемент розваги та пізнання місцевої культури. Національна кухня являє собою важливий елемент культури народу, несе чіткі відмінні риси, представляє елемент пізнання і спосіб отримання задоволення
Фізіологічну потребу т-та в їжі задовольняє п \ п громадського харчування .туріндустрія харч.: ресторани, кафе, бари, їдальні, закусочні. Класифікація харчування залежить від культури та якості обслуговування, а також кухні і асортименту пропонованих страв, числа посадкових місць, режиму роботи, форми обслуговування відвідувачів. Турист може вибрати номер в комплексі з трьох разовим, 2 - х разовим або одноразовим харчуванням, відповідно розрізняють американський план (AP) і континентальний план, званий ще «Bed and breakfast». Багато готелів працюють за європейським планом (EP). Мають місце також розходження у формі обслуговування: «А ля карт» передбачає вільний вибір клієнтом страв із пропонованого рестораном меню, «табльдот» - обслуговування по єдиному для всіх клієнтів меню без права вибору страв, «Шведський стіл» - вільний вибір виставлених на загальний стіл страв та самообслуговування. Організація харчування повинна враховувати і медичні аспекти. Класифікація туристських підприємств харчування: За типом підприємства (ресторани, кафе, бари, їдальні, буфети і т.д.); За видом власності (власні та орендовані); За місцем розташування (у складі ТГК, у складі готелів, автономні та ін); За формою обслуговування (самообслуговування, обслуговування за допомогою офіціантів); За категорії (зірок); За асортиментом (комплексні страви, страви широкого вибору, національної кухні, екзотичні страви); По режиму обслуговування (шведський стіл, повний пансіон, напівпансіон, спеціальне харчування, дитяче харчування та ін) .
Фізіологічну потребу т-та в їжі задовольняє п \ п громадського харчування .туріндустрія харч.: ресторани, кафе, бари, їдальні, закусочні. Класифікація харчування залежить від культури та якості обслуговування, а також кухні і асортименту пропонованих страв, числа посадкових місць, режиму роботи, форми обслуговування відвідувачів. Турист може вибрати номер в комплексі з трьох разовим, 2 - х разовим або одноразовим харчуванням, відповідно розрізняють американський план (AP) і континентальний план, званий ще «Bed and breakfast». Багато готелів працюють за європейським планом (EP). Мають місце також розходження у формі обслуговування: «А ля карт» передбачає вільний вибір клієнтом страв із пропонованого рестораном меню, «табльдот» - обслуговування по єдиному для всіх клієнтів меню без права вибору страв, «Шведський стіл» - вільний вибір виставлених на загальний стіл страв та самообслуговування. Організація харчування повинна враховувати і медичні аспекти. Класифікація туристських підприємств харчування: За типом підприємства (ресторани, кафе, бари, їдальні, буфети і т.д.); За видом власності (власні та орендовані); За місцем розташування (у складі ТГК, у складі готелів, автономні та ін); За формою обслуговування (самообслуговування, обслуговування за допомогою офіціантів); За категорії (зірок); За асортиментом (комплексні страви, страви широкого вибору, національної кухні, екзотичні страви); По режиму обслуговування (шведський стіл, повний пансіон, напівпансіон, спеціальне харчування, дитяче харчування та ін) .