Приветствую Вас, Гость
Продуктовая стратегия туристического предприятия
Продуктова стратегія – це розробка напрямів оптимізації продуктового ряду і визначення такого асортиментів продуктів, який понад усе підходитиме для успішної роботи на туристичному ринку і зможе забезпечити ефективність діяльності туристичної фірми в цілому.
Відсутність сформованої продуктової стратегії приводить до нестійкості структури пропозиції, сильного впливу випадкових чинниківта втрати конкурентних позицій. З іншого боку, якісна і добре продумана продуктова стратегія дозволить оптимізувати процес оновлення туристичної пропозиції і послужить орієнтиром керівництву фірми для подальшої діяльності.
Продуктова стратегія розробляється на перспективу і передбачає вирішення принципових завдань, пов'язаних з: - оптимізацією структури пропонованих продуктів на різних стадіях їх життєвого циклу; - розробкою та впровадженням на ринок продуктів-новинок.
Таким чином, маркетингова продуктова стратегія туристичногопідприємства зіграє дуже важливу роль в діяльності туристичної фірми, дозволяючи контролювати процеси розробки туристичних продуктів та в їх впровадження на ринок.