Приветствую Вас, Гость
Засоби реалізації маркетингових планів. Формування маркетингової стратегії.
Стратегічне маркетингове планування – це процес розробки специфічних стратегій, що сприятимуть досягненню цілей туристичної фірми на основі підтримання стратегічної відповідності між ними, потенційними можливостями та загрозами в області маркетингу.
Зміст та особливості стратегічного планування маркетингу в туризмі полягають в тому, що воно: - підтримує цілеспрямований, скерований у майбутнє рух маркетингового підрозділу; - координує дії та рішення в області маркетингу; - стримує таке прагнення до максимізації прибутку, яке може зашкодити довгостроковим цілям; - орієнтує на передбачення змін у зовнішньому та внутрішньому середовищі туристичної фірми; - дозволяє керівництву встановлювати пріоритети при розподілі ресурсів, визначати конкретні цілі та концентрувати свої зусилля на їх досягненні; - мотивує працівників, якщо від досягнень фірми залежить їх особистий добробут, кар’єра, престиж; - дає можливість обґрунтовано розробляти оперативні плани маркетингу орієнтовані на досягнення конкретних цілей; - створює передумови для контролю результатів.
У межах стратегічного планування виділяють 5 рівнів: 1. Ситуаційний аналіз – це процес виявлення ринкових можливостей туристичного підприємства заснований на результатах маркетингових досліджень. 2. Планування цілей туристичного підприємства; 3. Розробка альтернативних стратегій; 4. Вибір та оцінка стратегії; 5. Розробка оперативних маркетингових планів.
Види стратегій: 1. Продуктова стратегія – це розробка напрямків оптимізації продуктового ряду та визначення асортименту продуктів, які можуть забезпечити ефективну діяльність фірми на ринку туристичних послуг; 2. Цінова стратегія; 3. Збутова стратегія; 4. Комунікаційна стратегія – це розробка та впровадження комплексу маркетингових заходів, спрямованих на встановлення і підтримання визначених взаємовідносин туристичної фірми з адресатами комунікацій.