Приветствую Вас, Гость
Визначте зміст шляхів забезпечення конкурентоспроможності туристичних організацій.
Конкурентоспроможність - це здатність товару, роботи, послуги відповідати вимогам (запитам) клієнтів (замовників, покупців) бути з одного боку, більш досконалими за різними техніко-економічним і іншим характеристикам в порівнянні з іншими аналогами і, з іншого боку, бути більш доступними за часу отримання, місцем надання і вартості. На неї впливають: ступінь відповідності моді, наявність продажного та післяпродажного сервісу, реклама, формування попиту на нові послуги, облік сезонності. Шляхи забезпечення: забезпечення відповідності послуги останнім вимогам НТП і моди, проведення маркетингових досліджень, організація такої служби на підприємстві або замовлень на їх проведення; ведення прогресивної кадрової політики, що включає як постійне підвищення кваліфікації кадрів, так і залучення кращих фахівців з інших фірм; організація рекламної компанії, проведення цінової політики та вимог до рівня якості послуг (а отже і технологічної політики підприємства) з урахуванням національних, природно-кліматичних умов реалізації послуг, а також половозрастной складу та середньодушових доходів різних соціальних груп споживачів в конкретному регіоні обслуговування. Ключові фактори успіху (КФУ) туристської галузі:
1) засновані на науково-технічній; 2) пов'язані з організацією діяльності: низькі витрати; високу якість послуг; вигоди,; 3) залежні від маркетингу: кваліфіковані працівники, що займаються збутом; доступний і добре організований сервіс; якісне виконання замовлень; наявність широкого асортименту та можливості вибору туристичного продукту ; гарантії виконання зобов'язань; 4) засновані на володінні знаннями та досвідом: професійне перевагу, визнаний талант; вміння створювати привабливий і цікавий продукт; використання продуманої рекламної кампанії; вміння швидко розробляти і просувати новий продукт; 5) пов'язані з управлінням: наявність ефективних і надійних інформаційних систем; здатність керівництва швидко реагувати на зміну ринкових умов.