Виставка. Ярмарок. Цілі виставкових заходів. Етапи участі фірми у роботі виставкових заходів.
Виставкові заходи займають особливе місце в арсеналі місць сучасного туристського маркетингу. Вони надають тур. підприємству дуже великі можливості одночасного розповсюдження і отримання широкого спектру економічної, організаційної, технічної та комерційної інформації при відносно доступній її коштовності.
Участь в роботі виставок та ярмарок є ефективним та потужним засобом формування маркетингових комунікацій тур. підприємств.Участь у виставках та ярмарках представляє собою складний єдиний комплекс прийомів та засобів маркетингових комунікацій, як реклама, пропаганда, особистий продаж, стимулювання збуту.
Міжнародне бюро виставок: виставка – «показ, головна ціль якого полягає в освіченні публіки шляхом демонстрації засобів, що має в розпорядженні людство, для задоволення потреб в одній або декількох галузях його діяльності чи майбутніх його перспектив»
Етапи участі: попередня підготовка – включає вибір виставки та організаційні заходи, пов’язані з участю в ній. Вибір виставки – керівники більшості компаній концентрують увагу на самих крупних біржах, напр..ФІТУР. Це цілком виправдано, якщо фірма вже має партнерів по всіх напрямках та успішно з ними співпрацює. Але якщо фірма має на меті розширити коло своїх контрагентів або відкрити новий для себе напрямок, бажано працювати на регіональних виставках та в професійних тур салонах. Підготовка до виставки – визначитися з вибором виставки треба за рік, а за пів року – сплатити стенд та обладнання. Найбільшефективна робота на колективних національних стендах, які максимально залучають потенційних партнерів та клієнтів. Отримавши попередній каталог або список учасників, необхідно почати залучати партнерів та клієнтів. Запрошення мають бути отримані адресатами приблизно за три тижні до початку виставки.
Виставкові заходи займають особливе місце в арсеналі місць сучасного туристського маркетингу. Вони надають тур. підприємству дуже великі можливості одночасного розповсюдження і отримання широкого спектру економічної, організаційної, технічної та комерційної інформації при відносно доступній її коштовності.
Участь в роботі виставок та ярмарок є ефективним та потужним засобом формування маркетингових комунікацій тур. підприємств.Участь у виставках та ярмарках представляє собою складний єдиний комплекс прийомів та засобів маркетингових комунікацій, як реклама, пропаганда, особистий продаж, стимулювання збуту.
Міжнародне бюро виставок: виставка – «показ, головна ціль якого полягає в освіченні публіки шляхом демонстрації засобів, що має в розпорядженні людство, для задоволення потреб в одній або декількох галузях його діяльності чи майбутніх його перспектив»
Етапи участі: попередня підготовка – включає вибір виставки та організаційні заходи, пов’язані з участю в ній. Вибір виставки – керівники більшості компаній концентрують увагу на самих крупних біржах, напр..ФІТУР. Це цілком виправдано, якщо фірма вже має партнерів по всіх напрямках та успішно з ними співпрацює. Але якщо фірма має на меті розширити коло своїх контрагентів або відкрити новий для себе напрямок, бажано працювати на регіональних виставках та в професійних тур салонах. Підготовка до виставки – визначитися з вибором виставки треба за рік, а за пів року – сплатити стенд та обладнання. Найбільшефективна робота на колективних національних стендах, які максимально залучають потенційних партнерів та клієнтів. Отримавши попередній каталог або список учасників, необхідно почати залучати партнерів та клієнтів. Запрошення мають бути отримані адресатами приблизно за три тижні до початку виставки.