Приветствую Вас, Гость
Зміст етапів маркетингових досліджень у туризмі
Етапи маркетингових досліджень:  I. Виявлення проблем і формування цілей дослідження; II. Добір джерел інформації; III.Збір інформації; IV.Аналіз зібраної інформації Представлення отриманих результатів Аналіз використаних джерел I.Для успішного проведення маркетингового дослідження необхідно, перш за все, виявити проблеми, які стоять перед фірмою і сформулювати цілі дослідження. II.Джерела інформації можуть пропонувати вторинні або первинні дані. Вторинні дані – це інформація, що уже десь існує, будучи зібрана раніше для інших цілей. Первинні дані – це інформація, що зібрана вперше з якоюсь конкретною метою. Джерелами інформації для внутрішньофірмових досліджень є різні звітні документи, які характеризують діяльність фірми.Маркетингова інформація при дослідженнях зовнішнього середовища звичайно береться з трьох основних джерел: 1.власні джерела – інформація, отримана в ході досліджень зовнішнього середовища, проведених фірмою;2.замовлена інформація – інформація, яку надають замовникам спеціалізовані фірми;3.незалежні джерела – звіти, огляди, добірки, публіковані різними науково-дослідними, маркетинговими й іншими фірмами та установами.III. Дослідження починаються зі збору вторинних даних, оскільки вони є дешевшими та доступнішими. Вторинні дані -  застарілі, неповні, неточні чи неправдбні. Існує такі способи збору первинних даних: якісні та кількісні методи маркетингових досліджень. До якісних він відносить спостереження, роботу у фокус-групах, інтерв'ю, аналіз протоколів, проекційні і фізіологічні вимірювання, до кількісних – різного виду опитування. Збір первинних даних для туристичної фірми, зокрема спостереження, опитування та експерименти, можуть проводити агенти по збуту чи інші працівники фірми. Ці дані зводяться у таблиці й обробляються за допомогою статистичних методик. Аналіз інформації, повинен бути чіткими та з найменшим числом невизначеностей.  На даному етапі представлення результатів цифрова інформація може зводитися для наочності у діаграми, графіки.Важливо не лише провести маркетингове дослідження. Велике значення мають інтерпретація і використання його наслідків.  Отже, необхідно зіставити завдання проведеного маркетингового дослідження і його наслідки, проаналізувати, чи використовувалися результати, чи у повному обсязі. На даному етапі аналізу використання дослідження можна виявити як недоліки, так і позитивні моменти у проведенні дослідження, що може бути корисним і надалі при організації інших маркетингових досліджень.