Приветствую Вас, Гость
Маркетингові комунікації в туризмі.
Маркетингова комунікація – це сукупність сигналів, що виходить від підприємства на адресу різноманітних аудиторій: посередників, постачальників, акціонерів, органів управління, власного персоналу. Основними засобами комунікації, що називаються комплексом просування, є реклама, персональний продаж, стимулювання збуту і зв’язки з громадськістю.
Реклама – будь-яка форма безособового представлення і просування ідей, товарів і послуг, що виходить від чітко визначеного спонсора.
Стимулювання збуту – охоплює всі тимчасові і як правило, локальні заходи, що заохочують купівлю або продаж товарів і послуг та приводять до негайної зміни поведінки агентів ринку.
PR-зв’язки з громадськістю – довгострокові заходи, що спрямовані на досягнення відносин взаєморозуміння між підприємством і громадськістю, діяльність, що формує позитивний імідж фірми.
Персональний продаж – усне представлення товару в ході бесіди між продавцем і покупцем, або спеціально організовані контакти продавця і покупця.
Основу кожного елемента комплексу складає процес комунікації, який складається з кількох елементів. 1. Цеджерело повідомлення- підприємство (комунікатор), яке передає інформацію в оточення. 2. Кодування – процес перетворення ідей у повідомлення за допомогою символів, зображення, малюнків, звуків тощо. 3. Канали передачі повідомлення – засоби, за допомогою яких повідомлення доводять до цільової аудиторії.
4. Декодування – процес за допомогою якого приймач приписує зміст символам, що надійшли від комунікатора. 5. Приймач – цільова аудиторія, що повинна сприймати повідомлення і певним чином на нього реагувати. 6. Відгук – або сукупність реакції приймача після ознайомлення з повідомлення. 7. Зворотний зв’язок – частина відгуку приймача, що надходить до передатчика.