Приветствую Вас, Гость
Функціональне призначення основних служб і відділів готелю.  Організаційна структура готельного підприємства визначається призначенням готелю, його розташування, специфікою обслуговування та ін чинниками. Проте, в будь-якому готелі є наступні основні служби:
- Служба прийому і розміщення;
- Служба експлуатації номерного фонду;
- Служба громадського харчування;
- Адміністративна служба;
- Інженерно-технічна служба;
- Допоміжні та додаткові служби.
Служба прийому та розміщення виконує функції бронювання, прийому, реєстрації і розміщення гостей, виписки з готелю, розрахунків з клієнтами, веде облік зайнятості та використання номерного фонду готелю. Служба експлуатації номерного фонду забезпечує обслуговування туристів в номерах, підтримує необхідну санітарно-гігієнічний стан номерів і рівень комфорту в житлових приміщеннях займається вчиненні побутових послуг гостям.Служба громадського харчування - обслуговування гостей підприємства в ресторанах, кафе, барах готелю, вирішує питання з організації та обслуговування банкетів, презентацій і т.д. Комерційна служба (відділ продажів та маркетингу). Основним напрямком діяльності в ринкових умовах є маркетингові дослідження, обгрунтування змісту бізнес-планів, аналіз кон'юнктури ринку, формування інформації про стан справ підприємства, виявлення бажань і потреб клієнтів, створення комплексу товарів і послуг, які задовольняють цим потребам, просування готельного продукту на ринок і його збут, прямі продажі, створення допустимого рівня доходів. Додаткові служби надають платні послуги туристам - перукарня, басейн, сауна, масажний кабінет, солярій, спортивні споруди та ін.