Визначте правила організації прийому, реєстрації та розміщення іноземних туристів Для зустрічі прибулих необхідно знати яка делегація прибула в готель, їх громадянства, термін проживання, точна дата і час прибуття, кількість чоловіків і жінок, подружніх пар та дітей, клас обслуговування і т.д. Ці відомості дають можливість підготувати номери, заздалегідь спланувати роботу адміністраторів, бюро обслуговування, організувати чітку і швидке виконання послуг. Іноземних гостей повинні зустрічати перекладачі бюро обслуговування і представники адміністрації готелю. Туристів або іноземних гостей повинні зустрічати співробітники бюро обслуговування або представники адміністрації. Якщо група численна, то прибулим роздають направлення на поверхи і в міру можливості супроводжують групами до № №. В цей же час маркується багаж і доставляється на поверхи і в кімнати. Зручно практикувати попередню маркування багажу, якщо заздалегідь відомі прізвища прибулих іноземців та №, наданих їм кімнат. 1) Туристська віза - жовтого кольору, серія візи - Т; за цією ж візою туристи держ не платять, по ній приїжджають іноземні туристи. 2) Консульська - блакитного кольору, серія - К, по ній платять держ - 20% від МРОТ. 3) Багаторазова - зелена - серія – М.На будь-якому типі візи на декількох мовах написано: «Після прибуття в пункт призначення в'їжджає зобов'язаний протягом 3-х діб, виключаючи свята і вихідні дні, представити свій закордонний. паспорт для реєстрації.»На візі повинні стояти два друку: 1) червона - назва КПП (Бориспіль, запоріжжя) і дата перетину кордону. 2) синя - про реєстрацію в готелі або ПВС. Для реєстрації іноземних громадян в готелі заповнюються вручну або на комп'ютері «Книга реєстрації іноземних туристів» (по туристській візі) і «Книга реєстрації іноземних фахівців» (за консульської візі). Вони містять наступну інформацію: реєстраційний номер, П. І. Б. гостя, рік народження, громадянство, № паспорта, дата перетину державного кордону, найменування КПП, термін дії візи, маршрут прямування.
Меню сайта