Приветствую Вас, Гость
Контроль маркетингу в туризмі. Контроль – це постійна, систематична перевірка та оцінка стану маркетингової діяльності туристичного підприємства.Контроль маркетингової діяльності в туризмі спрямований на своєчасне виявлення усіх проблем та відхилень від нормального просування підприємства до визначених цілей, а також на своєчасну корекцію маркетингової діяльності, щоб наявні проблеми не переросли в кризу.Процес контролю,стадії:Встановлення планових величин і стандартів;Виявлення реальних показників; Порівняння;Аналіз результатів порівняння.Цілі контролю:визначення ступеню досягнення цілей;виявлення можливостей покращення;перевірка можливостей пристосування маркетинговихзусиль до динамічних ринкових умов.Система маркетингового контролю передбачає здійснення окремих видів контролю:контроль результатів;стратегічний контроль;Контроль результатів спрямований на встановлення співпадіння чи розбіжностей запланованих показників з реальними результатами по економічних (обсяги збуту, частка ринку) та неекономічних (імідж фірми) критеріях.Стратегічний контроль – це комплексне дослідження маркетингового середовища туристичної фірми з метою виявлення проблем та можливостей для фірми, а також розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності.Туристичне підприємство може проводити стратегічний контроль як власними силами, так і залучати для цього незалежних експертів (аудиторів). Кожен з методів має свої переваги та недоліки.