Технологія формування та реалізації турів
Формування туристичного продукту (розробка туру) - організація комплексу послуг з розміщення, перевезення, харчування туриста, екскурсійні послуги, послуги гідів-перекладачів та інші, що надаються в залежності від цілей подорожі, призначені для реалізації туристу.
Реалізація туристичного продукту здійснюється на підставі договору. Договір укладається у письмовій формі і повинен відповідати законодавству, в тому числі законодавству у сфері захисту прав споживачів.
Повна вартість туру розраховується на основі базової ціни, до якої додаються доплати за послуги, вибрані додатково, і віднімаються можливі знижки.
Таким чином, на вартість путівки впливає чинник кількості запропонованих послуг. Туристу можуть бути надані або визначеннілені види послуг з вибору, або повний комплекс послуг. Повний комплекс послуг може бути наданий при продажу так звані інклюзив-турів або пекідж-турів.
Формування туристичного продукту (розробка туру) - організація комплексу послуг з розміщення, перевезення, харчування туриста, екскурсійні послуги, послуги гідів-перекладачів та інші, що надаються в залежності від цілей подорожі, призначені для реалізації туристу.
Реалізація туристичного продукту здійснюється на підставі договору. Договір укладається у письмовій формі і повинен відповідати законодавству, в тому числі законодавству у сфері захисту прав споживачів.
Повна вартість туру розраховується на основі базової ціни, до якої додаються доплати за послуги, вибрані додатково, і віднімаються можливі знижки.
Таким чином, на вартість путівки впливає чинник кількості запропонованих послуг. Туристу можуть бути надані або визначеннілені види послуг з вибору, або повний комплекс послуг. Повний комплекс послуг може бути наданий при продажу так звані інклюзив-турів або пекідж-турів.