Визначте особливості організації екскурсії для школярів. Розробка екскурсії для школярів творча робота у процесі якої слід ураховувати вікові особливості дітей від наймолодших до найстарших класів. До екскурсоводів що веде екскурсію висовуються певні вимоги. Тривалість для дітей молодшого віку півтори-дві академічні години старших школярів від 2-3 годин. В екскурсії треба передбачити паузу для самостійного відпочинку. В процесі екскурсії для молодших школярів слід керуватися тим що у них більш розвинена научно-образна пам'ять у старших словесна логічна. Діти молодшого віку краще і швидше запам’ятовують і міцніше зберігають у пам’яті конкретні факти і події. Слід запам’ятати що на екскурсії швидкість пересування для молодших 2-3 км на годину старших 3 км. У методичній розробці акцентується увага на рекомендаціях що до організаціях екскурсії питання безпеки та життя дітей. Треба перед екскурсій провести інструктаж дітям як вести себе у автобусі, во время екскурсії і таке інше. Дітям необхідно повідомити про тривалість екскурсії. Екскурсійний автобус іх школярами веде шофер який добре знає маршрут на автобусі підкріплюється трафарет із записом Обережно діти якщо одночасно виходять одним маршрутом то їх патрулює міліцейська машина. Супроводжувати групу повинен вчитель під час екскурсії екскурсовод дивиться за поведінкою дітей, в машині повинна бути аптечка. Вихід дітей із автобуса для огляду пам’ятника здійснюється направо. Перехід на протилежну сторону проводиться з указаними правилами біля пам’ятника група розташовується під коло так щоб було видно всім.. Підготовча робота під час екскурсії необхідна для того щоб створити позитивну мотивацію до сприняття екскурсійного матеріала необхідно постійно спостерігати за поведінкою дітей, як вони сприймають як реагують і ніколи не залишати їх на одинці. Показ об’єкту викликає у дітей активність тоді коли екскурсовод звертається до відчутів дитини у процесі екскурсії він прагне розвинути інтерес викликати бажання взяти участь в новій екскурсії, екскурсовод повинен навчити дітей у важкій обстановці міського голосливого оточення засвоіти зміст екскурсії, слухати екскурсовода, він повинен мати високу культуру мовлення, володіти засобами посилання виразності мовлення.
Меню сайта